Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Corina - 6 juni 2008 08:34

Så var det vår nationaldag då.Jag kommer att fotografera ett traktorrally som maken är med att arrangera.Sedan ska jag jobba mellan kl 16 och 21 och resten av helgen också för den delen.

Ute fortsätter solen att lysa på oss.Blir nog en varm dag till.Fläktar dock vilket är en himla tur.Jag får som vanligt söka skugga liksom Wanilla.


Barnen tog sovmorgon idag båda två.Halv åtta steg dom upp.Nu är det full fart.Wanilla har varit på morgonpink och ligger nu ute under sin krusbärsbuske som vanligt.I denna värme blir det inga långsvängar när det är såhär varmt.


Jag funderar lite som vanligt.Har föräldrar blivit larvigare i dessa tider? Visst kan väl en ettåring åka bil 30 minuter i denna värme när man har airkondision på bilen ? Jag tycker då att det borde gå utmärkt. Det har då fungerat med min barn i alla fall.Sonen var väl ett år när han åkte traktor med pappa första gången.Att däremot sitta i en stillastående bil i denna värme är ju inte bra varken för folk eller fä, det vet man ju.


Nästa helg är det hundutställning i Vännäs.Ska dit och titta hade jag tänkt.Och Wanillas uppfödare ska ställa några hundar som vanligt en av dagarna.Wanilla blir hemma såklart,har ju en valpning att hämta sig från.


Önskar er alla en härlig nationaldag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards