Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Corina - 16 maj 2008 08:45

Tänker skryta lite idag.

Har varit helt rökfri i 14 dagar nu ! Tycker faktiskt att jag varit riktigt duktig:) Och det har inte varit speciellt jobbigt än så länge.Ibland kan jag känna röksuget men med ett tuggummi eller en sugtablett försvinner det lika fort som det dök upp.Och så har jag blivit peppad från alla möjliga håll i mitt beslut att sluta röka så det hjälper massor.Och jag har verkligen varit noga med att tala om att jag slutat också.Ju fler som vet om det ju bättre för min del.Då måste jag ju upp till bevis:)


Går nu mot en arbetshelg igen.En rätt tuff sådan dessutom.Jobbar kväll hela helgen fredan-söndag.Just nu känns det inte roligt men det lär väl gå bra antar jag.Tradigast är väl söndag när jag jobbar först 8-12 och sedan 16-21.Dom delade dagarna är inte rolig när man inte kan åka hem.Får vara på jobbet hela dagen,trist ! Får ta med mig kameran och ta en fotorunda som tidsfördriv om nu vädret tillåter detta.


Önskar er alla en härlig helg.Jag hoppas jag ska hinna (och orka) kika in något under helgen,om inte annat från jobbet i alla fall! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards