Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Corina - 6 maj 2008 17:42

Jepp så var det tisdag igen.Här har det varit en ruggig dag.

Jag har städat förråd på avdelningen idag.Oj vad skrot som sparas under åren på en avdelning!

Efter jobbet var jag och besökte tandhygenisten.Behandlades av en kandidat denna gång som var hur duktig som helst.Så nu är mitt garnityr verkligen rent.

Fortfarande ingen rökning för min del.Har inte rökt sedan fredag eftermiddag,detta är mao min fjärde rökfria dag ! Hurra för mig:)


Alma är på fotbollsträning ikväll.Pappa följer och fungerar som assisterande tränare.Själv är jag hemma tillsammans med Viktor.Ska ta det lugnt denna kväll.Funderar på en kopp kaffe snart.


Fortsätter hosta men inte alls så mycket längre.Förkylningen börjar släppa greppet äntligen men orken har inte riktigt återvänt och jag har sovit lite illa de senaste nätterna.Hoppas det blir bättre med sömnen snart för det är slitsamt att inte få sova ordentligt.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards