Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Corina - 30 april 2008 10:22

Så har vi då kommit fram till Valborg då. Och jag sitter här förkyld.Fast snuvan kan jag väl härda ut rätt bra, däremot värken i kroppen är mindre rolig.Har inte sovit speciellt bra denna natt.

På dagen går det väl skapligt att härda ut,men på natten är värken hemsk!


Ute är det fint väder.Skulle helst vilja vara ute med min kamera men inser att det orkar jag inte idag.Sjukskrev mig såklart.Så det blir ingen brasa för mig denna kväll heller.Hoppas dock att övriga familjen far så jag kan få vara ensam lite.


Igår tog jag två alvedon och följde med på dotterns första fotbollsträning.Bara för att kunna få lite foton på det hela.Och jag fick ett par som jag tycker var ganska bra.Sätter dom här på bloggen så ni får se.


Hoppas pigga på mig så jag kan besöka valparna snart igen också och få mera bilder på dom.Fyra veckorsbilderna har inte blivit än.Väntar på dom..det brukar uppfödaren ordna men dom har inte kommit ännu.Så fort dom kommer lägger jag ut dom dels här på bloggen och på min hemsida såklart:)


Hoppas ni alla får en härlig Valborg ! Kram på er !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards