Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Corina - 11 mars 2008 21:14

Nix inga mera bilder på tuttar idag:)

Däremot har hon blivit mätad idag.Förra veckan,i tisdags förra veckan mätte hon ca 83-84 cm och idag mätte hon ca 86-87 cm.På en vecka har hon ökat i omfång.Uppfödaren var mycket nöjd och är ännu mera övertygad om att det måste bara finnas valpar i hennes mage. Jag är benägen att hålla med honom.

Av Corina - 11 mars 2008 08:59

Tisdag och allt tillbaka till normalitet igen.Familjen hemma vilket nog är det bästa:)Visst är det skönt med egen tid men inte hur länge som helst.Man börjar sakna livet till slut.Tror till och med att Wanilla uppskattar att familjen är hel igen:)


Gårdagen gick åt till att tvätta.Brukar bli så när övriga varit borta ett par dagar.Men nu är det tvättat och nästa lediga dag kommer att gå åt till att ta reda på den rena tvätten istället.


Har börjat tänka på vårstädning också.Dags att dra igång den övningen också.Maken och jag brukar hjälpas åt,vi tar ett rum i taget.Börjar oftast med köket,planerar att göra så även detta år.Till veckan hade jag räknat med att komma igång.Hjälps man åt räcker förmiddagen till städningen och man får ledigt eftermiddagen.


Maken fick ett brev från polismyndigheten igår.Han körde av vägen i november 2006 och först nu kallar dom in honom till "förhör" med misstanke om vårdslöshet i trafik ! Sanslöst anser jag i alla fall.Ett och ett halvt år efter olyckan kallas han in för detta.Inte underligt att polisen måste göra indragningar anser jag.Ingen skadades bara bilen och vår egen ekonomi tog stryk eftersom vi var tvugna att skaffa ny bil.Finns det inte annat att lägga pengarna på för polisen kan man ju tycka ? Eller.....?


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards