Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Corina - 7 mars 2008 21:59

Tagit bilder på Wanilla igen.En som hon normalt sover:) Och en bild på hennes omtalade tutte som enligt min mening har vuxit:) Har ingen erfarenhet av dräktiga tikar så omgivningen har fri tolkningsrätt....valpar eller inte valpar var frågan:)

Har lagt in en omröstning idag.Omröstningen ligger kvar tills det är gjort en rtg på henne och jag vet säkert om hon har valpar eller inte.

Hon är i allafall oerhört lat just nu.Klädde mig ikväll för att ta kvällens runda med henne.Kom ut och hon kissade cirka fyra meter från bron. Vi går ytterligare cirka 20 meter och hon gör sitt stora behov.Efter det kikar hon på mig och styr sin kosa bestämt hem igen:) Är hon bara lat eller är det på grund av eventuell dräktighet tro? Någon som vet ? 

Av Corina - 7 mars 2008 21:02

Med risk för töntstämpel upplyser jag om att jag älskar så ska det låta:) Vet att man ska se på lets dance men det klarar jag bara inte av:)

Så ikväll har jag åter igen suttit och tittat på Så ska det låta och njutit av musiken:) Imponeras av Ami Dimond, tycker hon är duktig (börjar jag bli gammal?). Hade det varit min dotter (vilket vor fullt möjligt) hade jag varit omåttligt stolt!


Gillar så ska det låta eftersom jag allt som oftast kan sjunga med i musiken och jag älskar att sjunga:) Men om jag själv får säga det så låter man väl som Egon Kärrman ( man sjunger hellre ......). Planerar att skaffa ordentligt ljud till vår tv utrustning så vi kan nyttja karaokefunktionen på vår dvd. Då ni då blir det liv i luckan:) Meddelar när vi har skaffat ordentliga grejer....då kan jag bjuda in alla mina bloggvänner på karaoke (jag har husrum*S*).  

Av Corina - 7 mars 2008 16:59

Så var det fredag igen då.

Blev inget besök som planerat hos mamma.Hon ringde och avstyrde detta då det härjar magsjuka på avdelningen.Inget jag vill ha en tredje gång:)Men hon verkar tillfreds i alla fall.Måste ner till henne imorgon dock med kläder och riktiga skor så hon kan träna ordentligt.Får väl lämna de i dörren till personalen ivärsta fall.

Dock har jag i alla fall fått tillfredsställande svar angående hennes tillstånd och framtid.Nu känns det bra för min del i alla fall.Bara att invänta att min mamma får åka hem igen:)


Vad har jag då gjort istället denna dag ? Egentligen ingenting.....suttit en del vid datorn,varit ute med Wanilla, pratat i telefon men maken två gånger,läst och kommer att fortsätta läsa strax eftersom boken snart är slut och jag vill veta hur det går:)Kvällen blir lugn och behaglig hoppas jag framför tv:n eller med en ny givande bok:)Passar på att njuta av ensamheten:)Och så blir det en runda till med Wanilla innan det är dags att avsluta dagen.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards