Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Corina - 27 februari 2008 17:19

Har tagit kort idag och nu tänkte jag att ni skulle tala om för mig vad dessa saker ska användas till.Jag vet såklart och skulle tro att en del av er kanske vet också.......Delar inte ut priser men äran är väl ganska bra eller hur ?

Av Corina - 27 februari 2008 12:50

Idag snöar det och blåser här hos oss.Har kommit en del snö vid detta laget.


Jag har varit ner till mamma på sjukhuset idag.Hon är piggare,kan till och med komma upp i rullstol nu och humöret är bättre.Fast nog märker man att hon har det jobbigt med det förlamade benet och dessutom har hon blivit urininkontinent också.Dom planerar en operation som förhoppningsvis ska ge henne gångförmågan åter och även göra henne kontinent igen.Det är bara att hålla tummarna att operationen ska fungera.Jobbigt att se sin mamma handikappad,hon har ju varit en självgående person tidigare.Dessutom i så tidig ålder som 63 dessutom.Jag hoppas allt ska gå bra.....


Passade också på att köpa present till min dotter Alma som fyller 7 år nu på söndag.Pga sjukdom har vi inte kunnat planera något kalas så det får vi ta tag i efter sportlovet.Naturligtvis ska vi ha familjekalas på söndag med glass,godis och tårta !


Själv känner jag mig riktigt bra idag.Visst lite trött men ingen katastrof och yseln är betydligt bättre nu.Så det blir nog jobbet imorgon och på fredag.Har två korta dagar som jag tror mig klara av.Jag har antagligen kännt mig lite nere pga mamma också.Skulle tro att det påverkar mera än vad man vill erkänna.Men nu är det dags att återvända till det vanliga tycker jag.....fast på topp är ju inte humöret,då skulle jag lura mig själv om jag säger så.


Idag ska jag laga kyckling till middag med ris.Det brukar barnen gilla också vilket är nog så viktigt hemma hos oss.


Var in på apoteket idag också och köpte nikotintuggummi.Nu ska jag blänga ett tag på det paketet innan jag tar tag i att sluta röka.....igen.Har kommit långt när jag inhandlar tuggummi,nu ska jag bara peppa mig själv ordentligt innan det blir allvar.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards