Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Corina - 21 februari 2008 18:59

har det då hunnit bli igen.

Känns bättre faktiskt även om jag fortfarande har lite ont om krafter.Skulle behöva stanna hemma ett par dagar till.....men det har jag helt enkelt inte råd med.Imorgon bär det av till jobbet igen,ska jobba hela helgen.

Idag har jag varit ner och handlat,det mesta var slut här hemma efter min sjukdomstid.Var också och besökte mamma på sjukhuset.Var ju ett tag sedan nu.Läget är väl skapligt fast hon kan inte använda sina ben fortfarande.Och dom vet inte än varför.

Var och klippte mig igår och vet inte vad jag ska säga....det blev kort,kortare än vanligt.Ser ut som om jag håller på att få tillbaka håret efter en cellgiftsbehandling......ni förstår vad jag menar eller hur? Maken hjälpte mig att färga det idag så det ser lite bättre ut i alla fall:) Himla tur att det växer ut igen ganska snabbt....

Och som vanligt när jag jobbar helg får vi gäster,makens vuxna dotter kommer hit från Sorsele tillsammans med sin dotter.


För övrigt så har jag och maken 10 årig brölloppsdag idag. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards