Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Corina - 7 februari 2008 17:47

för andra gången på kort tid.Vaknade av att jag verkligen mådde dåligt.Sedan blev det en låååång vistelse på toaletten för min del.Idag har det varit en seg dag.Hemma från jobbet såklart så även imorgon.Med mitt jobb kan man inte komma till jobbet med magsjuka presis.Fortfarande orolig mage men maten jag fått i mig har fått stanna kvar i alla fall.


Pratat med mamma i telefon idag.Verkar piggare.Frågade när jag skulle komma nästa gång,borde vara lovligt till på lördag tycker jag.Hon frågade efter godis,vilket jag tar som ett gott tecken.Hon har aldrig velat ha något sedan hon las in på sjukhuset och nu när hon frågar efter något smaskigt måste det ju betyda att hon börjat piggna till,eller hur?Blev glad i alla fall:)


Nu ska jag försöka kurera mig lite till.Tror jag ska fixa lite te och sätta mig och koppla av.Man känner sig lite darrig faktiskt.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards