Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Corina - 5 februari 2008 18:36

Ännu en dag går mot sitt slut.Har egentligen inte åstadkommit speciellt mycket idag.Städade tvättstugan lite vilket var behövligt.Tvättat lite gardiner och dukar också.

Varit ute med Wanilla två svängar,en på morgonen och en mitt på dagen.Kvällsturen ligger på husses ansvar.

Så har jag suttit och läst lite också,håller på med en kriminalroman just nu.Har inte hunnit så långt än.Har en sida på min hemsida med lite boktips.Lägger ut nya eftersom jag läser böckerna.Du hittar länken på sidan som handlar om mig själv:)

Till middag blev det gott å blandat eftersom jag tog upp köttet för sent ur frysen.Blir älgkött imorgon istället.

Köpte semlor också idag,dottern och maken har ätit sina men jag har min kvar.Sonen äter inte semlor alls.

Nu har jag varit dottern behjälplig i duschen.Hon är hur duktig som helst.Skulle duscha varje kväll om hon fick.Är väl lite jobbigare när det kommer till att kamma håret även om det går bättre nu än tidigare.Använder ett spraybalsam från oriflame som är superbra.


Wanilla mår bara bra men verkar lite bekvämare än vanligt tycker jag när vi är ute.Kan det vara ett tecken på dräktighet tro? Det går att få fart på henne men inte alls som tidigare.Helst larvar hon på i sakta mak längst ut i rullkopplet dvs ca åtta meter efter mig.Hon deltar också när man kastar snöbollar men inte alls lika aktivt som tidigare.Men äter bra gör hon....formligen andas in maten:)Och hon är lika kärvänlig som vanligt,kanske till och med lite ovanligt mycket kärvänlig,speciellt i matte.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards