Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Corina - 3 februari 2008 19:26

För min del är det äntligen söndag kväll.Jobbarhelgen är slut för denna gång.Det har gått bra även om jag fått lite snålt om sömn.Nu säger dottern i alla fall att det slutat klia i rumpan.Så medicinen har tydligen verkat.Natten mot idag sov hon faktiskt också hela natten.


Grannarna som bygger hus har idag gett upp garageboendet och flyttat in i sitt hus.Än finns massor av småjobb men huset är fullt beboeligt i alla fall.Har tagit några kort ikväll och uppdaterat sidan bygget på min hemsida.

Några andra foton blev det inte idag.


I morse var det lite spännande när jag skulle till jobbet.Drivorna var oroväckande stora.Men med god vilja och bra fart kom jag mig ut till den större vägen som var plogad.Det är tur att man är van att köra i alla tänkbara väglag.


Nu ser jag fram emot två lediga dagar....aldrig helt fel även om tvättstugan som vanligt liknar en krigszon efter mina arbetshelgen:)   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards