Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Corina - 31 januari 2008 11:55

Min vanliga kamp mot tvättstugan går vidare.Den kampen är svår att vinna:)

Nu är den rena tvätten bortlagd dessutom.Lite besvärligt att bära upp barnens kläder på övervåningen men nödvändigt.Allt ryms inte nere.


Har petat med psp också.Synd att man bara kan lägga ut ett alster i taget:)


Nu ska jag ta en promenad i det vackra vintervädret med min kamera.Får se om det kan bli några bra bilder denna sista dag i Januari.Ses kanske lite

senare.


Så var det då kväll igen.Blev en lång promenad nere på sjön idag i ett underbart vinterväder med sol å knarr under skorna.Naturligtvis var kameran med och det blev lite kort.Finns på min hemsida på fotografier 1.

Nu i kväll har det börjat snöa och blåsa.Skulle kunna komma omkring 2 dm snö under natten har dom hotat med.Härligt med snö....kan ju bli strömavbrott också om det vill sig illa.Det blev det vid senaste snöandet.


Ikväll har jag varit på Tavelsjö Centerkvinnors årsmöte.Sitter kvar som ledamot i styrelsen två år till.Inte speciellt betungande när det inte är valår.Lite möten här å där men det brukar bara var trevligt att gå på mötena.

Församlingen i Tavelsjö står snart utan präst och kantor.En stor förlust att mista den präst vi har idag.Blir nog svårt att hitta en lika bra person.Fast man ska aldrig säga aldrig.Vi ska avtacka honom i april tillsammans med hans hustru som är kantor.Efter det flyttar dom närmare hans hem som ligger längre norrut.Han har fått hemlängtan:)


I morgon är det ny månad igen! Jösses vad tiden går fort.Då är det dags att göra plats för februaris fotografier på hemsidan också:)  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards