Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Corina - 14 januari 2008 10:37

Ny vecka att göra något av.Ledig idag men sedan jobbar jag resten av veckan.Fast mest korta dagar.

Måste fixa skidor till sonen idag tills imorgon och jag har värdens tur!En granne som är inne på samma forum som jag har skidor att sälja billigt som passar min gosse.Känner mig verkligen lycklig,nu behöver jag bara kosta på nya skidskor istället så utgiften minskade radikalt.Så vi kanske inte behöver suga på ramarna resten av denna månad i alla fall:)


Jobbet i helgen har gått som en dans!Fast det blir dåligt med bloggande då man jobbar helgen.Man orkar liksom inte.Dessutom har vi haft strömavbrott både lördag och söndag kväll här.Har kommit en massa snö och det är väl det som orsakat avbrotten antar jag.Snöar idag också.Det är sååååå vintrigt och fint hos oss nu igen!Prommisen på morgonen med Wanilla var bara så härlig med all denna fina vita snö!


Nu löper Wanilla ! Uppfödaren är underrättad så snart ska hon få vänslas med en gosig bernerkille hos uppfödaren.Och om det går som planerat kommer små Wanillor så småningom:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards