Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 september 2007

Av Corina - 27 september 2007 15:20

lite rörigt i eftermiddag och kväll.Min man ska iväg på något med hemvärnet och jag ska iväg ut å äta.

Barnen får följa med maken för det skulle visst inte ta så lång tid.Och innan dom ska åka hinner han en sväng med Wanilla också.

Ordentlig runda får vovven lite senare ikväll.

Hon är ju redan ordentligt rastad under dagen också naturligtvis:)

Dottern har en kompis här nu.Dom följdes hem efter skolan så hon ska hem också.Vet inte om dom hämtar henne,i annat fall får jag köra henne hem när jag åker iväg.


Hade en liten uppgörelse med dottern i eftermiddag också.Skulle fixa till mig inför mitt i kväll.Hittar inte mitt nya läppstift som jag vet att jag hade i toalettskåpet.Upptäcker också att min brunkräm är använd,dumpad i sopkorgen.Frågar dottern om detta och hon blånekar.Nåja fortsätter å letar läppstiftet och hittar detta stoppat bakom toastolen tillsammans med en flaska duschkräm.Konfronterar dottern ännu en gång eftersom jag vet att hon och kompisen varit inne på toa och lekt sedan dom kom hem.Och då kryper det fram.Så var det bra med det tycker jag i alla fall efter att förklarat att jag vill ha mitt smink i fred.Att det är dyra saker.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards