Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 september 2007

Av Corina - 22 september 2007 09:13
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

från älgskogen kom just via mobilen.

Lagets ena dam har fällt en 14 taggare med ett välriktat skott.Lagets unghund fanns också med i ögonblicket så hundföraren var också glad. Mera mat i frysen till vintern betyder detta i alla fall.


Av Corina - 22 september 2007 07:11
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

morgon var det då.

Maken hade turbon på när jag blev väckt av sonen.Han hade sovit för länge idag.Älgskogen väntade.Jag själv blev lite full i skratt åt det hela.Tankarna drog sig till Hälge av någon underlig anledning.Serien har många poänger som stämmer med verkligheten i jaktens väg.Nu är maken iväg i alla fall och min dag tar sin början.

Har fått mitt kaffe,vilket är verkligen en viktig del av min morgon.Sedan ska jag försöka klä mig och ta en vandring med Wanilla och kameran som vanligt.Ute verkar det bli en fin dag.Så ska dottern dansa idag,mycket viktigt.Sonen ska till en kompis innan detta.

Eftermiddagen torde väl fyllas av vardagliga sysslor.Tvätt och städ står på listan idag.Och som vanligt måste jag lista ut någon form av middagsmat också.

Kvällen torde väl bli lugn antar jag.Brukar bli det när maken jagar.Han är nog ganska trött när han kommer hem.Blir kanske ett glas vitt,man vet aldrig.Lite umgänge med grannen också,det brukar det bli också. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards