Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Corina - 19 september 2007 20:57

har passerat.Dagarna rusar fram speciellt mina lediga dagar.

Började dagen som vanligt med att få iväg barnen till skolan.Gick ovanligt smidigt idag.

Sedan hade jag ett fotouppdrag åt hembygdsföreningen.I föreningens regi har det restaurerats en gammal vägstump.Meningen som gång och cykelväg mellan två byar.Så jag tog maken och hunden med mig för att gå vägen och ta lite foton.En ypperlig dag då vädret var fantastiskt.Blev en härlig promenad och en del ganska fina bilder.Bilderna finns nu på Tavelsjös hemsida.

Sedan var det dags att fixa till mitt barr.Mamma är här för den sakens skull.Så nu är jag klippt,färgad och slingad igen.Jag fixade mammas hår också.

Och så var dagen ganska slut.Bara att hämta hem barnen och se till att fixa middag.Nu blev det mamma som fixade maten:) Sedan skulle sonen göra sin läxa medan jag körde in ett nytt spel på datorn åt sonen.

Barnen hann spela det nya spelet ett tag och leka med kompisar också en stund innan det var dags att sova för deras del. 

Har också fixat några foton åt grannen på deras hus också som banken skulle ha.Blev fina de fotona också:) Och grannen var mycket nöjd.


Och nu är dagen slut.Ska dricka et kopp te innan det är dags att sova för min del också.Arbetsdag imorgon igen,10 till 17 sedan är det helg för min del.Ledig tre hela dagar!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards