Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Corina - 10 juli 2007 18:27

husvagnen gick inte igenom denna gång.Bromsarna....om vi hinner ska vi göra en ny besiktning i annat fall får vi ta det till våren.Vi ska ju i alla fall ingenstans med den i sommar.Men nästa sommar blir det nog aktuellt med någon resa....förhoppningsvis på några hundutställningar (om inte Wanilla redan fått eller ska få valpar den våren/sommaren). 

Av Corina - 10 juli 2007 14:35

även denna dag.Barnen håller på att formligen tråååkas till döds:) Fast att ha tråkigt behövs ju också men är lite svårt att förklara för dom.Just nu tror jag dom håller på att riva övervåningen:)


Själv passar jag på att peta med hemsidan en dag som denna.Har fixat lite nya bakgrunder till en del sidor.Kul att förnya sig lite.Kanske lägger jag ut lite annat nytt också om andan faller på under dagen.


I övrigt så händer det inte så mycket här hos oss.Försöker vara så ledig som möjligt denna sista semestervecka.Lite gruvsamt känns det att börja jobba igen måste jag säga.Men som vanligt kommer allt att gå bara bra, man har ju jobbat några år och kan det man jobbar med:)Man får ju hoppas att vikarierna fungerar som dom ska så man inte får springa benen av sig.Viktigst när man jobbar kväll för då är vi bara två som jobbar.Om den ena inte fungerar då kan det bli synnerligen tufft.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards