Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Corina - 4 juli 2007 22:24

Min födelsedag har passerat så nu är man då ett år äldre igen.

Varit en vanlig dag med sol och bad för barnen.Jag har suttit och agerat badvakt heeela dagen.

Nu är det snart dags att knoppa igen.Har fått en födelsedagscider ikväll och tårta efter maten också och choklad av min äkta hälft.Kameran jag helst velat ha får jag nog köpa själv :) 

Av Corina - 4 juli 2007 10:37

för mig själv som fyller år idag.

Inga presenter....än men min mamma och brorsan nere i Göteborg har ringt på morgonen.Maken har åkt ner till stan....skulle ordna present.Han är aaningen dålig på att planera så jag hade inte väntat mig något på morgonen.Å andra sidan....man har ju uppnått en ålder när man helst inte talar om den:)

Blir tårta senare idag.I övrigt en dag som alla andra.


Tänk vad spännande det var att fylla år när man va liten.Kvällen innan kunde man nästan inte sova och på morgonen låg man och väntade på att bli uppvaktad....mycket otålig:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards