Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Corina - 15 maj 2007 14:11

Tog morgonpromenaden med Wanilla idag då maken hade annat för sig.Gick ner till sjön idag.Mest för att titta på vår nya båt och se vart dom sjösatt den.Naturligtvis försvann Wanilla ner till vattnet,men hon går bara så långt ut att vattnet nuddar magen sedan tokrusar hon tillbaka igen.Av det blir man också rätt blöt faktiskt.Sedan blev det total tokrusning runt i skogen en stund för att avsluta det hela med att rulla sig i mossa och barr.Ni kan ju tänka er hur hon såg ut....som ett riktigt troll faktiskt.Kommer att behövas lite städning hemma skulle jag tro.Men Wanilla var synnerligen glad å lycklig:)Som hundägare får man inte vara pedant.


Senare idag ska jag på utvecklingssamtal med sonens lärare tillsammans med sonen såklart.Hoppas det är possitivt det jag får höra,bara liiite i alla fall. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards