Corinas Blogg

Alla inlägg under april 2007

Av Corina - 7 april 2007 08:54

Tiden går kan man väl lugnt säga. Många klagar på att det aldrig händer något. Skaffa barn säger jag bara, då står aldrig tiden stilla, jag lovar !Oavsett om det är helg eller inte så rullar det på. Har man två barn så råkar dom i luven på varandra, med jämna mellanrum. Så får man medla. Går dom ut för att leka kommer dom in tio minuter senare och ser ut som små lergubbar. Av med det smutsiga och på med nytt och igång med tvättmaskinen....igen.Nästa sväng har dom kompisar med sig in. Full fart blir det. Och rörigt. Efter en sån träff får man plocka saker för att överhuvudtaget komma i närheten av golvet.Middagen är ett kapitel för sig. Man frågar vad barnen vill ha men får svävande svar eller du får besämma säger dom. Och det gör man ju med resultatet att ingen av dom äter ett smack ! Maten är alltid ÄCKLIG !Enda gången mina inte protesterar är på kvällen när dom ska sova för då är dom hur trötta som helst och värdens underbaraste ungar.Nu gick dom just ut.......Trotts allt älskar man dom ju....eller hur? Även om man kan bli galen på dom också. Och som sagt nu är det Påsk och påsklov så dom är hemma en heeeel vecka och förgyller vår tillvaro!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards