Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juni 2006

Av Corina - 10 juni 2006 10:52

Här är det förväntningar i luften.Sonen ska ha kalas denna dag och klockan går verkligen sakta tycker han.Den kommer aldrig att bli 13.00 enligt honom!Kommer att serveras varmkorv med bröd,ostkrokar,chips och den sedvanliga godispåsen som dom ska få leta reda på själv på en skattjakt.Maken har ritat kartan.*****************************************
******************Wanillas mage har lugnat ner sig nu med hjälp av dietfodret.Just nu ska hon ställas tillbaka på sitt vanliga foder men det kan ta sin lilla tid.Får inte ha för brottom med detta så det blir racerbajs igen.Det villa jag inte.*******************************************
****************På jobbet har det varit trist ett tag.Negativa vibbar så det har stänkt om det.Kände att det var dags att göra något åt detta.Pratade med chefen som kallade in hela avdelningen till ett personalmöte.Onödigt tycke flera stycken först men när mötet väl var i gång kom det fram en massa som låg och gnagde sedan länge.Så nog var det behövligt med ett möte för att få prata av sig.Och alla pratade vilket jag tycker var jättebra.Så nu hoppas jag på en bra sommar för avdelningen med possitivt tänkande.Måste ju vara trist för en vikarie att komma till en avdelning där allihopa utstrålar negativitet!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards