Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 juni 2006

Av Corina - 5 juni 2006 09:42

Att vara hundägare är inte så lätt alla gånger.Har skaffat hund som sagt och det är ju i sig ingen nyhet.Valpen är nu 4½ månad gammal och hon är underbar.Hon har den senaste veckan varit synnerligen lös i magen.Har fått ge henne diet och så utan egentliga resultat.Så idag börjar vi om från noll med henne.Fastar henne idag,får endast dricka vatten den stackarn.Tittar lite surt på mig emellanåt faktiskt.Och imorgon börjar vi om med dietfodret i små portioner flera gånger per dag.Och så hoppas vi på att detta skall lösa sig denna gång.Som matte oroar man sig ju,jag älskar ju denna hund och har väntat länge på att få hem henne.Vill ju inte att hon ska vara dålig.Är ju som att ha bebis och jag är en liten hönsmamma som alla andra:)Man blir lätt desperat när man ska försöka få tag på vetrinär.Tutar upptaget i luren hela tiden.Höll på nästan 40 minuter innan jag kom fram.Fullt hos min vetrinär så det var bara att ringa vidare till nästa.Men där kom jag fram direkt:)Fick i alla fall bra råd och förståelse för min oro.Så nu är det att köra på och hoppas detta skall lösa sig denna gång.I annat fall ny kontakt med vetrinär i slutet av denna vecka alternativt början på nästa vecka.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards