Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 maj 2006

?

Av Corina - 28 maj 2006 11:23

Varför ska vissa alltid vrida saker åt fel håll? Hur man än bär sig åt misstolkas det mesta man säger.Man försöker vara vänlig men vad har man för det?Inget tydligen.Vissa har tydligen som sport att vrida saker fel och det gör mig lessen.Jag vill inte vara elak alls,jag gör vad jag kan för att vara vänlig.Jag framför mina åsikter på ett vänligt sätt och blir genast nedtrampad helt utan anledning.Jag blir bara så less på dessa pessimister till människor!

Av Corina - 28 maj 2006 09:30

Wanilla är fortfarande dålig i magen,men inte lika dålig som igår.Idag blir det sträng diet för damen,kokt ris och fisk.Än så länge har hon inte ätit ett smack denna dag.Inget ovanligt då hon normalt äter var annan dag.Ute lyser solen idag,lite blåsigt.Men det skulle kunna komma skurar under dagen har dom varnat för.När vi plockar fram grillen torde väl himlen öppna sig som vanligt:)Vi ska iväg till mormor i Strycksele.Ger oss iväg mitt på dagen.Ska handla i Vindeln först.Något att göra sallad på var det meningen.Kanske en blomma också vore på sin plats till mormor.

Av Corina - 28 maj 2006 09:24

Vet inte om jag är så imponerad av denna dag.Tycker det mest liknar en komersiell tillställning numera.Det ska köpas än det ena och än det andra till mödrarna.Det duger inte längre med en blomma,ett kort och besök för att visa sin uppskattning av sin mor.När jag var liten gjorde jag kort till mamma på morsdag och gav henne.En uppskattad handling i alla lägen.När jag blev lite större blev det kort och kaffe på säng också.Numera ser jag till att vi besöker henne denna dag,kanske någon liten present från barnen men det är ändå besöket som är det viktiga.Så istället för dyra gåvor vill jag förespråka det viktiga besöket istället,oftast mera uppskattat än dyra presenter!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards