Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 maj 2006

Av Corina - 27 maj 2006 09:00

Inget nytt under solen egentligen.Ingen sol idag i alla fall.Mulet och blåser,blir säkert regn idag också.Har sprungit ut å in med Wanilla inatt eftersom hon varit aningen orolig i magen.Hoppas detta ger med sig under denna dag.Hon är dock pigg som vanligt,verkar inte må det minsta dåligt,bara racerbajs!Har ätit på morgonen dessutom och åt bra även igår.Fick dock en lite mindre portion på morgonen idag.Maken och barnen har åkt till Kassjö för att hjälpa till att få båten i sjön idag.Jag stannar hemma med Wanilla.Härligt att vara för sig själv.Egentligen skulle man sova en stund,har sovit aningen lite denna natt av ovan angiven orsak.

Av Corina - 27 maj 2006 05:20

Vad innebär det att vara rättrogen kristen?Ber man dagligen,går i kyrkan varje söndag?Dricker inte sprit,röker inte, svär inte?Ja, jag vet inte alls därför undrar jag.Jag har en tro men kan inte riktig säga att jag är kristen.Jag kan inte påstå att jag ber regelbundet,blir någon gång ibland när man känner att man behöver ett stöd.Åsså brukar jag be aftonbön med dottern när hon ska sova.Går inte regelbundet i kyrkan men visst besöker jag kyrkan.Blir någon familjegudstjänst då och då.Däremot är jag rökare och tar järna ett glas vin eftersom jag tycker det är gott!Och nog hoppar det någon liten groda ur munnen emellanåt:)Jag säger att jag har en tro och det har jag.Jag tror på människans godhet även om man tvivlar ibland.Jag tror på Änglarna,att dom finns.Jag tror att det är en mening med allt som sker även om man kan tycka detta som sker är tveksamt.Jag försöker akseptera alla människor och respektera dom,även om det ibland kan vara mycket svårt!Jag älskar inte alla och tror inte man behöver göra det heller.Men man kan lära sig att vara lite mera tolerant i alla fall.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards