Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 maj 2006

Av Corina - 26 maj 2006 06:53

Hej hopp!Idag är jag leeeeedig!Leeeedig heeeeeela helgen dessutom!Oj va härligt efter att ha jobbat fyra dagar på raken.Jag var först uppe på morgonen,vilket inte är ovanligt alls här hemma.Men jag uppskattar min ensamtid på morgonen.Skönt att dricka kaffe i lugn och ro och slippa prata en massa.Wanilla har racerbajs även denna dag.Men det verkar ha lugnat ner sig betydligt.Det går åt rätt håll.Får fortsätta med kokt mat denna dag också så ska det nog ordna sig.Ute är det mulet,kan nog bli regn även denna dag.Men vadå,bara att klä sig rätt och gå ut i alla fall.En "fördel" man har som hundägare och hundidiot:)Hoppas det går bra för Wanillas uppfödare som denna helg ställer ut i Karlstad tror jag det var.Ser fram emot att kunna kolla in hemsidan deras efter helgen och se hur det gått.Måste handla idag,hyllorna gapar tomma här hemma.Tvättstugan måste tas om hand.Wanilla ska borstas och hennnes klor måste klippas.Så jag har en del måsten även denna dag.Har hela dagen på mig så det ska väl inte bli några problem:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards